درب آکاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ شاخ گوزنی

آرملات

بتن سخت

بتن اکسپوز

کفپوش بتنی

اجاره آپارتمان مبله در اصفهان

اجاره روزانه خانه در اصفهان

کار در ارتفاع بدون داربست

وکیل در اصفهان

بانک اطلاعات مشاغل
راهکارهایی برای استفاده مفید از فضاهای کوچک خانه - فروشگاه موبایل در اصفهان|فروش انواع گوشی موبایل با قیمت مناسب
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، میراثی ارجمند و نعمتی عام وگسترده است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 فروردین 30 , ساعت 11:29 عصر

اگر در خانه یا آپارتمانی کوچک زندگی می کنید، حتماً با محدودیت های فضای کم آشنا هستید. با بالا رفتن قیمت زمین و کوچک تر شدن خانه ها، نیاز به ایده هایی برای استفاده هوشمندانه از فضاهای محدود بیشتر احساس می شود. اگر هزینه ها به شما اجازه تغییرات اساسی دردکوراسیون منزل را نمی دهد، می توانید با تغییرات کوچک و به صرفه در فضاهای کوچک، تفاوت های چشمگیری ایجاد کنید.

خانه کوچک و شیک

ایده هایی برای بزرگ تر جلوه دادن اتاق نشیمن

اتاق نشیمن یا هال مکانی است که خانواده بیش از همه، آنجا در کنارهم هستند. بهتراست هال خود را با چیزی که برایتان ارزش خانوادگی داشته باشد، تزئین کنید؛ مثلاً، اولین نقاشی آبرنگ فرزندتان یا صدف هایی که در تعطیلات کنارساحل دریا جمع آوری کرده اید.این نشانه های شاد، بازتابی از لذتی است که خانه را پرکرده است.

 1:قبل از خرید پارچه رومبلی باید شرایط مبلمان را درنظر گرفت مثلاً طرح های گلداردرشت درشت برای صندلی های غذاخوری مناسب نیستند یا طرح های ریز تکرار شونده برای مبل سه نفره گیج کننده اند و نتیجه یک طرح شلوغ و آزاردهنده می شود که زیبایی و راحتی را از اتاق نشیمن می گیرد.

2:مبل و صندلی هایی که دسته های باریک تر دارند، هم کمتر فضا را اشغال می کنند و هم اتاق را خلوت تر جلوه می دهند. برای فضاهای کوچک تر مبل بدون دسته مناسب تر است.با استفاده از میزهای شیشه ای، فضای اتاق بازتر به نظرمی آید.و زیبایی فرش زیر میز هم نمایان تر خواهد شد. میز شیشه ای احساس وسعت دید را به بیننده منتقل می کند.

3: برای آن که اتاق نشیمن بزرگ تر به نظر آید، می توان دیوارها را با رنگ های سرد مثل بنفش، آبی یا سبز خیلی روشن رنگ زد. رنگ های سرد باعث می شوند دیوارها عقب ترازجایی که هستند، به نظر آیند. رنگ های گرم مانند قرمز و نارنجی برای فضاهای صمیمی و گرم و مهیج مناسب هستند.

4:برای آن که اتاق بزرگ تر به نظر آید، در صورت امکان می توان از«فضاهای منفی » استفاده کرد؛ مثلاً میز کوتاهی که به جزپایه ها و رویه، اطراف آن خالی است. مبلی که دارای پایه های فلزی است و زیر آن فضای خالی وجود دارد و یا صندلی هایی که پشتی باز دارند، مفید هستند. این فضاهای خالی کمک می کنند نور و هوا بیشتر در فضا جریان داشته باشند.

5: باید هنگام چیدن مبلمان به رفت و آمدهایی که در منزل صورت می گیرند، توجه شود؛ مثلاً با قرار دادن مبل ها در وسط اتاق،افراد مجبور نیستند از بین آنها حرکت کنند. همچنین چیدن مبل ها به صورت شکل یو در مقابل تلویزیون نیز همین ویژگی را دارد.

6:هنگام چیدن وسایل، ابتدا جای بزرگ ترین مبلمان خود را مشخص کنید تا مهم ترین کاربرد اتاق مشخص شود. اغلب،بزرگ ترین قسمت مبلمان به سمت نقطه کانونی اتاق قرار می گیرد؛ مانند یک چشم انداز خوب از پنجره یا شومینه یا تلویزیون.

7: اگر همه دیوارها و سقف ها با یک رنگ نقاشی شوند، باعث می شود خطوط مرزی بین دیوارها و گوشه ها و زمین کمتر دیده شوند و فضا بزرگ تر به نظر می آید. با استفاده از رنگ روغنی وبراق برای سقف می توان به هر اتاقی درخشندگی ویژه بخشید.

فروشگاه محصولات ساختمانی

فروش انواع نرده حفاظ آهنی تهران

آموزش حسابداری در تهران

8: قفسه هایی که از کف تا سقف، کنار دیوار یا روی دیوار نصب می شوند، گزینه های مناسبی برای کتاب ها یا ظروف دکوری هستند، در حالی که فضای کمی از زمین را اشغال می کنند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ