درب آکاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ شاخ گوزنی

آرملات

بتن سخت

بتن اکسپوز

کفپوش بتنی

اجاره آپارتمان مبله در اصفهان

اجاره روزانه خانه در اصفهان

کار در ارتفاع بدون داربست

وکیل در اصفهان

بانک اطلاعات مشاغل
فروردین 97 - فروشگاه موبایل در اصفهان|فروش انواع گوشی موبایل با قیمت مناسب
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ جنایتکارى را نزد او آوردند و گروهى فرومایگان با وى بودند ، فرمود : ] خوش مباد چهره‏هایى که جز به هنگام زشتى و شر دیده نشود . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 97 فروردین 30 , ساعت 11:32 عصر

سامانه کف سازی دیتراهیت،کف سازی گرمایش از کف

کمپانی آمریکایی شلوتر سیستم ) Schluter system ( محصولی جدید برای گرم کردن کف پوشهای سرامیک و سنگ به بازار عرضه کرده است. این نوع کفپوش ها به دلیل مقامت خوب، بهداشتی بودن و نگهداری آسان برای خانه ها اید ه آل است. با این حال کاربران را با 2 معضل سرمازایی و خطر ترک خوردن مواجه میکند.

محصولی که این شرکت با نام تجاری دیتر اهیت ) DITRA-HEAT ( معرفی کرده گرم کنی الکتریکی است که همزمان نقش جد اساز را در کف سازی ایفا میکند و مانع از ترک خوردگی کاشی ها خواهد شد.

به دلیل تفاوت میزان تغییرات لایه زیراساس و کاشی نسبت به رطوبت و تغییر دما ا گر این 2 بدون یک لایه جد اساز به هم متصل شده باشد، ممکن است سبب ترک خوردگی کاشی شود. در نتیجه وجود لایه ای جداساز مانع از این اتفاق خواهد شد. دیتراهیت از یک لایه پوسته جداکننده و کابل های گرم کننده تشکیل میشود که این کابل ها به دلیل آزاد بودن قابلیت دارد تا به صورت دلخواه در مکان های مورد نظر روی لایه جداکننده نصب شود. پوسته دیتراهیت به 2 شکل رول یا واحدهای مربعی عرضه میشود.

تأسیسات حرارتی برودتی

 تعمیر کولر گازی در تهران

تعمیر چیلر و بویلر

telشماره تماس مهندس تاسیسات حرارتی برودتی 09337752882          

طراحی این محصولات به شکلی است که کابل های گرم کننده به خوبی در محل مورد نظر قرار گیرد. کابل های گرم کننده با 2 ولتاژ 120 ولت و 240 ولت تولید میشود و دمای آ نها به وسیله
ترموستات های ساخته شده از سوی این شرکت کنترل میشود. این ترموستات ها در 3 نوع لمسی با قابلیت تعریف برنامه، دیجیتالی با قابلیت برنامه ریزی و دیجیتالی معمولی به بازار عرضه شده است.

این محصول در 2 نوع برای کف سازی بتنی یا برای کف سازی با زیر اساس چوبی در بازار قابل دسترسی است. نصب آسان و قابلیت استفاده از دیتراهیت برای فضاهای مختلف، آن را به محصولی اید هآل برای کف سازی خانه تبدیل کرده است.

گفتنی است کمپانی آمریکایی شلوتر سیستم از سال 1966 به ریاست ورنر شلوتر ) Werner Schluter ( در عرصه کف سازی ساختمان فعالیت میکند.

نصب و تعمیر کولرگازی

 


پنج شنبه 97 فروردین 30 , ساعت 11:31 عصر

کفپوش لمینت

بررسی تفاوت های میان مغزی  MDF و  در کفپوش های لمینت                                                            

قیمت و کیفیت کفپوش لمینت تا حد بسیار زیادی متأثر از ویژگی های خاص محصولات مورد نظر است. به عنوان مثال کیفیت چاپ، چفت شدن کامل کفپوش ها به یکدیگر، مواد اولیه مورد استفاده در تولید لمینت و مدت ضمانت تولید کننده برخی از این موارد است.

اما در میان تمامی این موارد موردی است که معمولاً کمتر به آن توجه می شود اما تأثیر زیادی روی کیفیت لمینت دارد که آن نوع ورق مورد استفاده به عنوان مغز لمینت است. مغز لمینت از تخته فیبر تشکیل شده است. استحکام و دوام لمینتی که برای کف استفاده می شود، ناشی از مغز آن است. در حال حاضر دو نوع تخته فیبر در ساخت کفپوش لمینت مورد استفاده قرار می گیرد:

MDF  (تخته فیبر با دانسیته متوسط( و HDF (تخته فیبر با دانسیته بالا)  اما سؤالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا تفاوت هایی که بین MDF و HDF وجود دارد، روی خرید مشتریان تأثیرگذار است؟

ام دی اف که از آن با نام تخته فیبر با دانسیته متوسط یاد می شود، یک محصول چوبی مهندسی شده است که با تبدیل چوب خام به فیبرهای چوبی و فرآوری آنها تولید می شود. در تولید MDF ، چوب معمولاً توسط یک دفیبراتور به الیاف چوبی تبدیل می شود و سپس فیبرهای تولید شده، با موم و یک چسباننده رزینی ترکیب می شوند. فرآیند تشکیل پانل و صفحات MDF ، در دما و فشار بالا انجام می شود. اکثر کارخانه های تولیدکننده این نوع تخته فیبر، از خاک اره چوب در تولید MDF استفاده می کنند. کاربرد خاک اره در تولید MDF ، استفاده از ضایعات چوبی تولید شده در کارخانه ها را تضمین می کند.

تفاوت ام دی اف و اچ دی اف

HDF  نیز که از آن با نام تخته فیبر با دانسیته بالا یاد می شود، محصولی شبیه به MDF و تخته خرده چوب است، اما نسبت به این دو فرآورده بسیار متراکم تر، قوی تر و سخت تر می باشد زیرا HDF از الیاف چوب متلاشی شده تشکیل شده است. سایر مراحل اتصال فیبرها به کیدیگر در این نوع تخته فیبر، مشابه فرآیند تولید MDF است.

مقایسه میان این دو تخته نشان می دهد که HDF  می تواند تقریباً تا هفتاد و پنج درصد، متراکم تر از MDF باشد. واکشیدگی MDF  در آب، تقریباً دو برابر HDF است  )که می تواند به علت واکشیدگی تخته و شکست باشد(. از سویی با توجه به تراکم و دانسیته بالای HDF ، این محصول در مقابل عوامل مخرب قارچی و موریانه ها مقاوم است. نکته دیگر قابل توجه افزایش مقاومت سیستم قفل در HDF است. این افزایش مقاومت سیستم قفل، موجب افزایش سهولت نصب این نوع تخته خواهد شد و به موجب آن، جداشدن صفحات HDF که کنار هم قرار گرفته اند به مراتب سخت تر از صفحات MDF می باشد. به این ترتیب HDF به گزینه ای مناسب تر نسبت به MDF در تولید کفپوش های لمینت تبدیل شده است.


پنج شنبه 97 فروردین 30 , ساعت 11:29 عصر

اگر در خانه یا آپارتمانی کوچک زندگی می کنید، حتماً با محدودیت های فضای کم آشنا هستید. با بالا رفتن قیمت زمین و کوچک تر شدن خانه ها، نیاز به ایده هایی برای استفاده هوشمندانه از فضاهای محدود بیشتر احساس می شود. اگر هزینه ها به شما اجازه تغییرات اساسی دردکوراسیون منزل را نمی دهد، می توانید با تغییرات کوچک و به صرفه در فضاهای کوچک، تفاوت های چشمگیری ایجاد کنید.

خانه کوچک و شیک

ایده هایی برای بزرگ تر جلوه دادن اتاق نشیمن

اتاق نشیمن یا هال مکانی است که خانواده بیش از همه، آنجا در کنارهم هستند. بهتراست هال خود را با چیزی که برایتان ارزش خانوادگی داشته باشد، تزئین کنید؛ مثلاً، اولین نقاشی آبرنگ فرزندتان یا صدف هایی که در تعطیلات کنارساحل دریا جمع آوری کرده اید.این نشانه های شاد، بازتابی از لذتی است که خانه را پرکرده است.

 1:قبل از خرید پارچه رومبلی باید شرایط مبلمان را درنظر گرفت مثلاً طرح های گلداردرشت درشت برای صندلی های غذاخوری مناسب نیستند یا طرح های ریز تکرار شونده برای مبل سه نفره گیج کننده اند و نتیجه یک طرح شلوغ و آزاردهنده می شود که زیبایی و راحتی را از اتاق نشیمن می گیرد.

2:مبل و صندلی هایی که دسته های باریک تر دارند، هم کمتر فضا را اشغال می کنند و هم اتاق را خلوت تر جلوه می دهند. برای فضاهای کوچک تر مبل بدون دسته مناسب تر است.با استفاده از میزهای شیشه ای، فضای اتاق بازتر به نظرمی آید.و زیبایی فرش زیر میز هم نمایان تر خواهد شد. میز شیشه ای احساس وسعت دید را به بیننده منتقل می کند.

3: برای آن که اتاق نشیمن بزرگ تر به نظر آید، می توان دیوارها را با رنگ های سرد مثل بنفش، آبی یا سبز خیلی روشن رنگ زد. رنگ های سرد باعث می شوند دیوارها عقب ترازجایی که هستند، به نظر آیند. رنگ های گرم مانند قرمز و نارنجی برای فضاهای صمیمی و گرم و مهیج مناسب هستند.

4:برای آن که اتاق بزرگ تر به نظر آید، در صورت امکان می توان از«فضاهای منفی » استفاده کرد؛ مثلاً میز کوتاهی که به جزپایه ها و رویه، اطراف آن خالی است. مبلی که دارای پایه های فلزی است و زیر آن فضای خالی وجود دارد و یا صندلی هایی که پشتی باز دارند، مفید هستند. این فضاهای خالی کمک می کنند نور و هوا بیشتر در فضا جریان داشته باشند.

5: باید هنگام چیدن مبلمان به رفت و آمدهایی که در منزل صورت می گیرند، توجه شود؛ مثلاً با قرار دادن مبل ها در وسط اتاق،افراد مجبور نیستند از بین آنها حرکت کنند. همچنین چیدن مبل ها به صورت شکل یو در مقابل تلویزیون نیز همین ویژگی را دارد.

6:هنگام چیدن وسایل، ابتدا جای بزرگ ترین مبلمان خود را مشخص کنید تا مهم ترین کاربرد اتاق مشخص شود. اغلب،بزرگ ترین قسمت مبلمان به سمت نقطه کانونی اتاق قرار می گیرد؛ مانند یک چشم انداز خوب از پنجره یا شومینه یا تلویزیون.

7: اگر همه دیوارها و سقف ها با یک رنگ نقاشی شوند، باعث می شود خطوط مرزی بین دیوارها و گوشه ها و زمین کمتر دیده شوند و فضا بزرگ تر به نظر می آید. با استفاده از رنگ روغنی وبراق برای سقف می توان به هر اتاقی درخشندگی ویژه بخشید.

فروشگاه محصولات ساختمانی

فروش انواع نرده حفاظ آهنی تهران

آموزش حسابداری در تهران

8: قفسه هایی که از کف تا سقف، کنار دیوار یا روی دیوار نصب می شوند، گزینه های مناسبی برای کتاب ها یا ظروف دکوری هستند، در حالی که فضای کمی از زمین را اشغال می کنند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ