درب آکاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ شاخ گوزنی

آرملات

بتن سخت

بتن اکسپوز

کفپوش بتنی

اجاره آپارتمان مبله در اصفهان

اجاره روزانه خانه در اصفهان

کار در ارتفاع بدون داربست

وکیل در اصفهان

بانک اطلاعات مشاغل
گوسفند زنده در تهران - فروشگاه موبایل در اصفهان|فروش انواع گوشی موبایل با قیمت مناسب
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خردش را در اختیار گرفت، حکیم است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 مرداد 25 , ساعت 11:2 عصر

گوسفند زنده در تهران،بره فروشی و خرید دام زنده تهران

عرضه بهداشتی دام زنده دشت سبز تلاش می کند علاوه بر تامین سلامت شهروندان در سالم نگهداشتن دام نیز گام موثری را بردارد.
این مرکز دام زنده با توجه به قیمت روز بازار دام عرضه خواهد کرد همچنین دام ها از سلامتی کامل و با تغذیه خوبی برخوردارند و در مناسب ترین جا و آب و هوای کوهستانی به قیمت همان روز صورت می گیرد.

برای خرید روی گوسفند زنده در تهران کلیک کنید

راهنمای خرید گوسفند زنده : بسیاری از افراد تمایل دارند به جای خریدن گوشت , گوسفند زنده خریداری کرده و خود آن را ذبح نمایند.

خرید گوسفند زنده و ذبح آن مزایایی برای خریداران دارد مثلا اینکه گوشت تازه خریداری می کنند و قیمت گوشت برای آن ها مناسب تر در می آید و غیر از گوشت گوسفند , از جگر و کله پاچه آن نیز می توانند استفاده کنند به همین دلیل بسیاری از خانواده ها به خرید گوسفند زنده بهتر رغبت نشان می دهند.

علاوه بر این در بسیاری از مراسمات مذهبی مانند عید قربان و ماه محرم و سایر مراسم ها افراد به نیت های مختلف گوسفند زنده خریداری کرده و گوشت آن را نذر یا قربانی می دهند.

دلایل ذکر شده اصلی ترین عوامل روی آوردن مردم به خریدن گوسفند زنده است حال مهمترین نکته هنگام خرید گوسفند زنده تشخیص سالم بودن گوسفند است . زیرا اگر گوسفند بیمار باشد گوشت آن نیز مسلما سالم نخواهد بود .

تشخیص گوسفند سالم کمی سخت می باشد که در زیر راهکارهایی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید گوسفند سالم را از گوسفند بیمار تشخیص دهید.

1-ابتدا با دست کشیدن به پشت گوسفند و لمس مهره های آن به چاق یا لاغر بودن گوسفند و گوشتی بودن آن  پی ببرید.

2-پشم های گوسفند را بکشید اگر به آرامی پشم های گوسفند کنده شد گوسفند بیمار است .

3-به بینی و چشم های گوسفند نگاه کنید . اگر مخاط بینی گوسفند چرکین و سبز رنگ باشد این نیز نشان از بیماری گوسفند است.

4- پس از ذبح گوسفند جگر آن را بررسی کنید. جگر گوسفند سالم به رنگ قهوه ای متمایل به قرمز است و دارای کناره های تیز می باشد.

بافت آن طبیعی بوده و به راحتی از هم نمی پاشد. جگر سالم بدون هیچ لکه و یا خون مردگی است.

با توجه به موارد یاد شده می توانید گوسفند سالم را تا حدودی تشخیص دهید.

نکات کاربردی هنگام ذبح گوسفند:

ذبح گوسفند کار همه افراد نیست این کار علاوه بر اینکه به یک فرد جسور نیاز دارد به مهارت نیز نیازمند است.

-ذبح کننده باید به ذبح کردن و پوست کندن گوسفند و خرد کردن گوشت آن وارد باشد.

-ذبح  باید به روش کاملا بهداشتی انجام شده و پس از آن گوشت کاملا شسته شود.

-بهتر است گوشت گوسفند تازه ذبح شده را به مدت 24 ساعت درون یخچال نگهداری کرده و بعدا مصرف نمایید.

- در صورتیکه تمایل به نگهداری طولانی مدت گوشت تازه ذبح شده را دارید سریعا آن را خورد و بسته بندی کرده و به فریزر منتقل کنید.

مژده به کسانی که قصد خرید گوسفند زنده در تهران را دارند.

فروش گوسفند زنده سالم با مناسب ترین قیمت و ذبح رایگان درب منزل شما

ما سالم ترین و جوان ترین گوسفند ها را بدون کوچکترین مشکلی به شما ارائه می دهیم.

گوسفند های ما فوق العاده سرحال و قبراق بوده و از بابت سلامت گوسفند و گوشت آن خیالتان آسوده باشد.

ارسال رایگان ذبح کننده و ذبح رایگان درب منزل شما نیز جز دیگری از خدمات ماست.

برای خرید گوسفند زنده سالم و جوان با ما تماس حاصل فرمایید.

http://damerooz.ir/

 دام زنده در مقابل وزن لاشه

گوسفند زنده در تهران

دام هایی که به منظور استفاده از گوشت آن ها پرورش داده می شوند اساسا در دو گروه قرار دارند. در کشورهای مسلمان عبارتند از گوسفند و بز، گاو و شتر و در کشورهای غیرمسلمان علاوه بر این دامها، خوک نیز در سطح گسترده ای پرورش داده می شود. گوشت قرمز به دلیل تامین پروتئین و عناصر غذایی مورد نیاز انسان ها، از پرمصرف ترین اقلام تامین کننده پروتئین است، بنابراین جایگاه ویژه ای در سبد غذایی خانوارها دارد.

اما از جنبه دیگر، پرورش این دامها، به دلیل هزینه های نگهداری و تغذیه آن ها باید از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و پاسخگوی زحمات پرورش دهندگان نیز باشد. بنابراین، دام های پرورش یافته بر دو معیار دام زنده و لاشه به فروش می رسند. دریک روال کلی، لاشه یک دام زنده، 50 درصد از وزن آن محاسبه می شود، حال چنانچه علاوه بر این مقدار مازادی وجود داشته باشد موجب افزایش درآمد دامدار و یا کشتارکنندگان و واحدهای بسته بندی و فرآوری خواهد بود.

این موضوع قابل انکار نیست که از سال 1996 میانگین افزایش وزن لاشه دام در سال های اخیر به شکل قابل توجهی افزایش یافته است که عوامل مختلفی موجب بروز چنین روندی شده اند و پرورش دهندگان گاو آن را ناشی از چگونگی تغذیه دام ها میدانند یکی از کارشناسان در این مقوله میگوید: وزن لاشه ها تحت تاثیر قیمتهای بازار است اگر چه پیش از آن علل افزایش وزن بدون ارتباط با شرایط حاکم بر بازار دانسته می شد. درصدهای افزایش وزن دام ها تغییرات زیادی نداشته است اما سازمان غذا و داروی آمریکا) )USDA عقیده دارد که تغذیه بهتر دام موجب ایجاد زمینه برای ظهور پتانسیل های آن می شود

 

فروش گوسفند زنده در تهران،برای خرید دام زنده در تهران مستقیم به ما مراجعه کنید چون ما صاحب دامداری هستیم و بدون واسطه با قیمت مناسب به شما گوسفند میفروشیم  و هر کجای تهران که باشید برای  شما ارسال میکنیم. گوسفند زنده در وزن های مختلف سالم و تهت نظارت بهداشت

فروش گوسفند زنده همراه با ذبح  اسلامی در محل با مناسب ترین قیمت، هر کجای تهران که هستید در کمترین زمان با یک تماس دام و گوسفند زنده  را با باسکول و قصاب با کمترین هزینه و سرویس رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

بزرگترین مرکز پخش دام زنده (گوسفند ،بچه بره ) در تهران با قیمت مناسب , فروش انواع دام زنده و ارسال فوری در سرتاسر تهران همراه با قصاب حرفه ای

دام پروری  کاملا ارگانیک به وسیله دستگاه هیدروپونیک جوانه جو و گندم تازه  ، بره های دامداری ما  کم چرب هستند و گوشت بسیار خوش خوراکی دارند که بصورت عمده و تکی در خدمت همشهریان هستیم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ