درب آکاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ شاخ گوزنی

آرملات

بتن سخت

بتن اکسپوز

کفپوش بتنی

اجاره آپارتمان مبله در اصفهان

اجاره روزانه خانه در اصفهان

کار در ارتفاع بدون داربست

وکیل در اصفهان

بانک اطلاعات مشاغل
خرداد 0 - فروشگاه موبایل در اصفهان|فروش انواع گوشی موبایل با قیمت مناسب
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، تباه کردن مال، پرسش بسیار، و قیل و قال را دوست ندارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 100 خرداد 31 , ساعت 8:56 عصر

پیش از توضیحات درباره روش شارژ روغن کمپرسور لازم است بدانید مرکز خدمات تاسیساتی برودتی دآرین برودت کلیه خدمات مربوط به نگهداری و سرویس و تعمیرات چیلر جذبی در تهران  و موتورخانه را برای شما انجام میدهد. کمپرسورهای بسته در کارخانه ی سازنده از روغن شارژ می شوند و به بازار عرضه می گردند. پس از تعمیر نیز لازم است، بعد از تخلیه ی روغن قبلی، براساس کاتالوگ کارخانه ی سازنده به مقدار لازم، روغن در کمپرسور آن ها شارژ شود. در جدول 1-2 مشخصات چند نمونه کمپرسور و مقدار روغن لازم برای هریک مشخص شده است. نوع روغن به کار رفته در کمپرسورها بستگی به نوع ماده ی مبرّد دارد. معمولاً برای سیستم های تهویه مطبوع مانند  چیلر، کولر گازی، پکیج) با ماده ی مبرّد 22 از روغن نمره ی 300 یا 4GS و برای سیستم های سردخانه ای (یخچال، فریزر و دستگاه های مشابه) با ماده ی مبرّد 12 از روغن نمره ی 150 یا 3GS استفاده میشود. در سیستم های تبرید که ماده ی مبرّد آنa134 باشد از روغن 100SL استفاده می شود

ارائه خدمات تخصصی تعمیر پکیج در تهران و تعمیر کولرگازی در تهران

نصب و راه اندازی

سرویس و نگهداری

تعمیر چیلر جذبی در تهران

تعمیرکار تاسیسات موتور خانه در تهران

شماره تلفن تعمیر کار موتورخانه در تهران : 09337752882

شارژ روغن کمپرسور


شارژ روغن کمپرسورهای بسته:
با قرار دادن لوله ی مکش کمپرسور در ظرف روغن و به کار انداختن کمپرسور روغن شارژ میشود که مقدار آن معمولاً بر روی کمپرسور بر حسب سانتی متر مکعب نوشته می شود.
جدول 1-2-مقدار روغن چند مدل کمپرسور بسته
اختصارات: خنک کن روغن= OC استاتیک= S
2-4-2-دستور کار شماره ی 2: شارژ روغن کمپرسورهای بسته
ابزار و وسایل مورد نیاز: شلنگ شارژ، ظرف روغن مدرّج، روغن کمپرسور.
مراحل انجام کار
1- به اندازه ی موردنیاز، روغن کمپرسور تمیز را در داخل ظرف مدرّج بریزید.
2- یک سر شیلنگ را به لوله ی شارژ کمپرسور و سر دیگر آن را داخل ظرف روغن قرار دهید.
3- لوله ی مکش را با درپوش یا انگشت مسدود نموده و کمپرسور را روشن کنید. روغن به داخل کمپرسور جریان می یابد.
4- بعد از تمام شدن روغن درون ظرف، کمپرسور را خاموش کنید و شلنگ را از آن باز کنید.


دوشنبه 100 خرداد 31 , ساعت 8:55 عصر

 رپورتاژ آگهی ارزان


امروزه با وجود تکنولوژی های پیشرفته ، تبلیغ کسب و کار راحت تر شده است ، یکی از کار هایی که شما می توانید برای افزایش سود خود در کار و تبلیغ انجام دهید خرید رپورتاژ آگهی است.
خرید رپورتاژ آگهی در واقع به این صورت است که لینک مجازی در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید به صورت مجازی خرید و فروش انجام دهید.
بهترین رپورتاژ ها ، رپورتاژ هایی هستند که دارای متن محتوای بسیار منظم توسط محتوا نویس ها و سئو کار های متخصص می باشند.
متن محتوای رپورتاژ بسیار تخصصی و عالی با تعداد کلمات مشخص و سر تیتر های پر بازدید نوشته می شود تا میزان تبلیغ و سود کار شما را هر چه بیش تر افزایش دهد.   
بهترین رپورتاژ آگهی
بهترین رپورتاژ آگهی رپورتاژ با متن سئو کاری شده منظم است که پس از اتمام کار سئوی آن در تعداد زیادی از سایت ها قرار بگیرد ، هرچه تعداد بازدید از سایت هایی که تبلیغ کار و محصول شما در آن قرار دارد بیش تر باشد بیش ترین مراجعه به شما می شود و در واقع آن بهترین رپورتاژ آگهی است که شما اقدام به خرید آن کرده اید.
خرید رپورتاژ آگهی دارای متنی است که عکس های متنوع دارد و دارای چندین لینک می باشد البته نباید به طور صریح از کلمه تبلیغ استفاده شود و این طور به نظر آید که واقعاً در پی تبلیغ یک محصول هستیم.  
خرید اینترنتی رپورتاژ آگهی
خرید رپورتاژ امکانی است که به کسب و کار شما جانی دوباره می دهد و سود شما را به حداکثر ممکن می رساند ، متن رپورتاژ آگهی با درج بک لینک در سایت های مختلف قرار می گیرد و توسط افراد مختلف در معرض دید قرار می گیرد بنابراین مراجعه به شما برای خرید محصول فروشی تان افزایش می یابد.
افرادی که در کسب و کار خود به خرید رپورتاژ آگهی اقدام کرده اند همگی بیش ترین میزان سود دهی را در کسب و کار خود شاهد بوده اند.
قیمت رپورتاژ آگهی
بدون شک سودی که از رپورتاژ آگهی به دست خواهید آورد در مقابل قیمت آن بسیار زیاد است. قیمت رپورتاژ آگهی به عوامل مختلفی از جمله متن محتوا و تعداد سایت ها بستگی دارد البته در نظر داشته باشید که در برخی جا ها متنی که برای رپورتاژ در نظر دارید به صورت رایگان به شکل سئو درمی آید و فقط هزینه رپورتاژ از شما گرفته می شود.
بدون شک هر چه تعداد سایت هایی که  رپورتاژ آگهی شما در آن قرار دارد بیشتر باشد تعداد افرادی که برای خرید محصول یا درخواست خدمات به شما مراجعه می کنند بیشتر می شود البته متن رپورتاژ نیز که با اصول سئو نوشته شده است تاثیر بی نهایت زیادی در بهتر نتیجه دادن کار دارد.
نتیجه گیری
اگر کسب و کارتان رکود پیدا کرده و اگر دیگر مشتری ندارید به شما خرید رپورتاژ آگهی را پیشنهاد می کنیم ، رپورتاژ آگهی با تبلیغ محصول شما این امکان را به شما میدهد که از سراسر کشور مشتری جذب کنید و کسب و کارتان از رکود نجات پیدا کند ، می توانید رپورتاژ آگهی را امتحان کنید و ببینید که با خرید آن چگونه کارتان به بالاترین میزان سود دهی می رسد ،  با این خرید پیشرفت واقعی را تجربه خواهید کرد.
چندین لینک و متنی منظم  با عکس هایی از خدمات یا محصول شما می تواند بهترین های کاری را برای شما رقم بزند ، بهترین هایی که درآمد بیشتر و کاری راحت تر است.
بنابراین در هر شغلی هستید و یا هر کالایی برای فروش دارید عبارت رپورتاژ آگهی را فراموش نکنید زیرا خرید و استفاده از آن بهترین روشی است که می توانید کالا یا خدمت خود را دارای بازدید میلیونی کنید.
 
رای خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی از طریق واتساپ و تلفن با ما در تماس باشید

شماره تلفن همراه

09134243779


دوشنبه 100 خرداد 31 , ساعت 8:50 عصر
فرش ها  و مبل ها همراه همیشگی خانه های ایرانی هستند و در زندگی پر مشغله و فعال امروزی در معرض حرکات مداوم پا و گاها کفش ها بوده  و لکه های اجتناب ناپذیر آب و مواد غذایی را متحمل می شوند.

 قالیشویی فرش دستباف تهران

لکه شدن مبل و فرش ها با داشتن فرزندان کوچک و حیوانات خانگی امری اجتناب ناپذیر است و فرش ها به طور مداوم نیاز به نظافت دارند تا زیبایی و جلوه ی خود را از دست ندهند.
هیچ کس یک فرش پر از لکه و کثیف را دوست ندارد و همه ی افراد بعد از ایجاد لکه های کوچک و بزرگ روی فرش سعی بر حذف آن می کنند ولی تمام لکه ها به آسانی پاک نمی شوند و یا بعد از پاک شدن , ردی از آن ها بر روی فرش باقی می ماند.
فرش ها علاوه بر شستشوی سالانه در کارخانه های قالیشویی ,  نیاز دارند که هر ماه نیز نظافت شوند تا لکه های آن ها عمیق نشده و همیشه حس طرافت و پاکیزگی را به خانه ی شما هدیه دهند

پاک کردن لکه مداد رنگی از روی فرش

 

یکی از راه کار های نظافت فرش در منزل , تمیز کردن فرش با شامپو فرش است.
شامپو فرش چیست؟
شامپو فرش نوعی ماده ی شوینده مخصوص شست وشوی فرش است که از ترکیبات مختلف تشکیل شده و برای لکه بری فرش و نظافت آن طراحی شده است.
نکته ی مهم در رابطه با شامپو فرش این است که بعد از نظافت کردن با شامپو فرش نیاز به شست و شو با آب یا آبکشی فرش نیست و شما به راحتی پس از تمیز کردن فرش با شامپو فرش و خشک شدن آن می توانید روی آن را جارو برقی بکشید.
شامپو فرش راهی عالی برای تمیزکردن عمیق فرش و موکت می باشد و نکته ی مهم و حائز اهمیت آن سرعت و سهولت تمیز کردن آن می باشد.
اگر شما مهمان های ویژه ای دارید و فرصت بردن  مبل شویی و فرش ها به قالیشویی را ندارید می توانید خودتان در منزل و با کمک شامپو فرش , فرش و یا موکت های خود را تمیز کنید.
چگونه فرش ها را با شامپو فرش تمیز کنیم؟
شامپو فرش ها انواع مختلفی دارند , برخی از شامپو فرش ها حالت اسپری دارند و تنها برای از بین بردن لکه های فرش استفاده می شود و برخی دیگر از مدل های شامپو فرش , برای نظافت کلی فرش طراحی شده اند.
اگر شامپو فرش شما مایع است , مقدار مشخصی از شامپو فرش که البته بستگی به غلظت آن  دارد را با آب ترکیب کنید (معمولا نسبت ترکیب شامپو فرش با آب یک به پنج است یعنی یک پیمانه مایع شامپو فرش را با پنج پیمانه آب ترکیب کنید) و محلول را حسابی مخلوط کنید تا یک لایه ضخیم کف روی شامپو فرش ایجاد شود  , سپس با یک اسفنج و یا برس مخصوص از کف ها برداشته و روی سطح فرش بکشید. توجه داشته باشید که برای تمیزی بهتر , اسفنج و یا برس را به کف ها آغشته کرده و فرش را تمیز کنید تا نتیجه ی بهتری بگیرید.
پس از این که کامل فرش را با شامپو فرش تمیز کردید یکی دو ساعت صبر کنید تا فرش به طور کامل خشک شود  , تا زمان خشک شدن فرش روی آن راه نروید و از راه رفتن بچه ها یا حیوانات خانگی روی فرش جلو گیری کنید .  پس از خشک شدن فرش آن را جاروبرقی بزنید تا پرزها ی فرش به حالت عادی برگردد.
خواهید دید در زمانی کوتاه لکه های مختلف فرش برطرف خواهد شد.
نکاتی که در مورد تمیز کردن فرش با شامپو فرش باید بدانید:
شامپو فرش یک راهکار موقتی برای از بین بردن لکه های فرش می باشد و برای تمیز شدن کامل و بهتر فرش , از قالیشویی یا شرکت های موکت شویی در منزل کمک بگیرید زیرا استفاده مکرر از شامپو فرش موجب آسیب رسیدن به بافت فرش شما شده و در دراز مدت باعث پوسیده شدن فرش یا موکت می شود. بنابراین شامپو فرش به عنوان یک مسکن بوده و فقط در مواقع ضروری و زمانی که برای تمیز کردن آن عجله دارید و یا به قایشویی دسترسی ندارید از آن استفاده کنید.
برای اینکه شامپو فرش روی فرش شما حالت خشکی ایجاد نکند و بهتر تمیز کند فقط از کف روی محلولی که درست کرده اید استفاده کنید و از زدن مستقیم شامپو به فرش و یا ریختن محلول روی فرش خودداری کنید.

قیمت مبل شویی در منزل

برس یا اسفنجی که برای تمیز کردن فرش انتخاب می کنید بهتر است نرم باشد تا به پرزهای فرش آسیب نرساند و باعث خراب شدن فرش شما نگردد.
پیش از زدن شامپو فرش , فرش را با جاروبرقی تمیز کنید و پس از آن نیز روی فرش جاروبرقی بزنید تا پرزهای فرش به حالت طبیعی برگردد و روی فرش خشکی و یا چسبندگی بین پرزها ایجاد نشود.

موکت شویی
 


دوشنبه 100 خرداد 31 , ساعت 8:50 عصر

قطعات تریلی

یدک محور دریا کاسپین برترین تولید کننده قطعات کامیون و تولید کننده لوازم یدکی تریلی در ایران
تولید کننده قطعات ماشین های سنگین مانند تریلی در کشور زیاد نیست اما این تولید کننده ها با به کار گیری جدید ترین تکنولوژی ها در این زمینه و به کار گیری به روز ترین فناوری ها اقدام به تولید با کیفیت ترین و کارآمد ترین قطعات تریلی می کنند. تولید کننده قطعات تریلی در کشور ، قطعاتی چون انواع بوش ، انواع ضربه گیر ، انواع کاسه تریلی ، انواع واشر ، انواع قالپاق و انواع درب ها را تولید می کنند. نا گفته نماند که بسیاری از قطعات تریلی که در کشورمان تولید می شود مانند کاسه چرخ ، بوش قرقره ای اطاق هوو ، بوش کروی میل خروسک ، بوش دستک استریک و واشر لقی دار  به کشور های دیگر همچون ارمنستان و قطر  نیز صادر می شود.

انواع تولیدات این مجموعه شامل:

قطعات ماشین سنگین

قطعات کامیون

کاسه نمد

قیمت انواع قطعات تریلی

تولید کننده قطعات تریلی در کشور با بالا بردن کیفیت قطعات و پایین آوردن قیمت ، اقدام به کار آفرینی و در عین حال خدمت به راننده های زحمت کش تریلی ها کرده است. برای مثال بر اساس برآورد هایی که صورت گرفته است قیمت کاسه نمد در کشور های خاورمیانه از جمله قطر دو برابر کشور ما است برای همین بسیاری از کشور ها خصوصا کشور های خاورمیانه  خواستار صادرات این نوع قطعات از کشور ما به کشور خودشان هستند.همچنین تولید کننده قطعات تریلی در کشور قطعات را در عالی ترین جنس آن به مرحله تولید می رساند. بنابراین قطعات تریلی تماما توسط تولید کننده قطعات تریلی در کشور تولید می شود و نیازی به واردات حتی کوچک ترین آن ها هم نیست بلکه با وجود پشتکار و استقامت تولید کننده های داخلی صادرات این قطعات جریان دارد

انواع واشر تریلی و قیمت آن

واشر تریلی از چندین نوع تشکیل می شود از قبیل ؛ واشر بغل قابلمه ای تریلی ، واشر گوشواره کفشک و واشر لقی دار. با وجود این که واشر ها قطعات بسیار کوچکی از لوازم یدکی تریلی هستند ولی نقش بسیار زیادی در سلامت فیزیکی آن دارند حتی جالب توجه است که بسیاری از کشور ها فناوری تولید واشر ها را در هر نوعی که باشد ندارند ، با وجود این که برای تولید واشر ها از فلز بسیار مقاوم استفاده می شود ولی قیمت واشر هایی که تولید کننده قطعات تریلی تولید می کند بسیار پایین تر از چیزی از است که تصور می شود. واشر های گوشواره ای که از واشر های پر مصرف تریلی ها هستند به صورت انبوه تولید می شوند و هیچ کمبودی احساس نمی شود ، دیگر انواع واشر نیز با کیفیت بسیار بالا و قیمت پایین در تعداد کثیری به مرحله تولید می رسند و نیاز راننده های تریلی را به خوبی تامین می کنند. قطعات تریلی همچون انواع بوش ها ، لاستیک ها ، واشر ها و ... همگی قابلیت تولید در کشور را دارند بنابراین وقتی می توانیم کالای داخلی خودمان خریداری کنیم و به قوت و توانایی جوانان پر تلاش خودمان افتخار کنیم دیگر نیازی به خرید قطعات از برند های کشور های خارجی نمی بینیم.

برای ورود به سایت این تولید کننده روی لینک زیر کلیک کنید

https://www.parsten.ir/

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ