درب آکاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ شاخ گوزنی

آرملات

بتن سخت

بتن اکسپوز

کفپوش بتنی

اجاره آپارتمان مبله در اصفهان

اجاره روزانه خانه در اصفهان

کار در ارتفاع بدون داربست

وکیل در اصفهان

بانک اطلاعات مشاغل
کف سازی دیتراهیت،کف سازی گرمایش از کف - فروشگاه موبایل در اصفهان|فروش انواع گوشی موبایل با قیمت مناسب
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان را اکرام کنید که آنان نزد خداکریم اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 97 فروردین 30 , ساعت 11:32 عصر

سامانه کف سازی دیتراهیت،کف سازی گرمایش از کف

کمپانی آمریکایی شلوتر سیستم ) Schluter system ( محصولی جدید برای گرم کردن کف پوشهای سرامیک و سنگ به بازار عرضه کرده است. این نوع کفپوش ها به دلیل مقامت خوب، بهداشتی بودن و نگهداری آسان برای خانه ها اید ه آل است. با این حال کاربران را با 2 معضل سرمازایی و خطر ترک خوردن مواجه میکند.

محصولی که این شرکت با نام تجاری دیتر اهیت ) DITRA-HEAT ( معرفی کرده گرم کنی الکتریکی است که همزمان نقش جد اساز را در کف سازی ایفا میکند و مانع از ترک خوردگی کاشی ها خواهد شد.

به دلیل تفاوت میزان تغییرات لایه زیراساس و کاشی نسبت به رطوبت و تغییر دما ا گر این 2 بدون یک لایه جد اساز به هم متصل شده باشد، ممکن است سبب ترک خوردگی کاشی شود. در نتیجه وجود لایه ای جداساز مانع از این اتفاق خواهد شد. دیتراهیت از یک لایه پوسته جداکننده و کابل های گرم کننده تشکیل میشود که این کابل ها به دلیل آزاد بودن قابلیت دارد تا به صورت دلخواه در مکان های مورد نظر روی لایه جداکننده نصب شود. پوسته دیتراهیت به 2 شکل رول یا واحدهای مربعی عرضه میشود.

تأسیسات حرارتی برودتی

 تعمیر کولر گازی در تهران

تعمیر چیلر و بویلر

telشماره تماس مهندس تاسیسات حرارتی برودتی 09337752882          

طراحی این محصولات به شکلی است که کابل های گرم کننده به خوبی در محل مورد نظر قرار گیرد. کابل های گرم کننده با 2 ولتاژ 120 ولت و 240 ولت تولید میشود و دمای آ نها به وسیله
ترموستات های ساخته شده از سوی این شرکت کنترل میشود. این ترموستات ها در 3 نوع لمسی با قابلیت تعریف برنامه، دیجیتالی با قابلیت برنامه ریزی و دیجیتالی معمولی به بازار عرضه شده است.

این محصول در 2 نوع برای کف سازی بتنی یا برای کف سازی با زیر اساس چوبی در بازار قابل دسترسی است. نصب آسان و قابلیت استفاده از دیتراهیت برای فضاهای مختلف، آن را به محصولی اید هآل برای کف سازی خانه تبدیل کرده است.

گفتنی است کمپانی آمریکایی شلوتر سیستم از سال 1966 به ریاست ورنر شلوتر ) Werner Schluter ( در عرصه کف سازی ساختمان فعالیت میکند.

نصب و تعمیر کولرگازی

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ