درب آکاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ شاخ گوزنی

آرملات

بتن سخت

بتن اکسپوز

کفپوش بتنی

اجاره آپارتمان مبله در اصفهان

اجاره روزانه خانه در اصفهان

کار در ارتفاع بدون داربست

وکیل در اصفهان

بانک اطلاعات مشاغل
آیا برای عمل بینی سوند هم وصل میشود؟ - فروشگاه موبایل در اصفهان|فروش انواع گوشی موبایل با قیمت مناسب
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بـنده ای را دوست بدارد، امانتداری را محبوبش می گرداند. [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 101 دی 5 , ساعت 11:18 عصر
آیا برای عمل بینی سوند هم وصل میشود؟

 

در پیرامون جراحی بینی سوالات زیادی در ذهن مخاطبان وجود دارد ، اینکه آیا در عمل جراحی زیبایی بینی سوند وصل میکنند؟ یا سوالاتی راجع به فرآیند بیهوشی  هنگام جراحی بینی دارند.اگر شما نیز دارای چنین ابهاماتی هستید، در این مقاله با ما همراه باشد.

آیا هنگام جراحی بینی از سوند برای بیمار وصل میشود

سوند ادراری یا کاتتر ادراری لوله‌ای توخالی و نیمه انعطاف‌پذیر است که ادرار را از مثانه جمع‌آوری کرده و به یک کیسه تخلیه میکند.

در جواب این سوال که آیا برای عمل بینی سوند هم وصل میشود؟ خیر، سوند ادراری هنگام جراحی بینی به بیمار وصل نمیشود، زیرا این جراحی نهایتا دو ساعت به طول می انجامد. البته اگر بی اختیاری ادراری یا احتباس ادرار داشته باشید پزشک در هنگام این جراحی میتواند از سوند استفاده کند . که در صورت داشتن موارد فوق حتما با پزشک خود در این زمینه تبادل نظر کنید.

توضیحات کاربردی در مورد بیهوشی در جراحی بینی

توضیحات کاربردی در مورد بیهوشی در جراحی بینی

امروزه با پیشرفت دستگاهها و تکنولوژی پیشرفته بیهوشی و نیز داروی جدید بیهوشی ، توصیه به استفاده از بیهوشی عمومی است . جراحی بینی با بی حسی موضعی به جز در موارد محدود و عمل مجدد ،مانند کوچک کردن پره های بینی توصیه نمیشود.در کلینیک حیات توسط بهترین دکتر عمل بینی در تهران کلیه موارد اورژانسی به خوبی رعایت شده و بهترین متخصصان بیهوشی برای زیبا جویان بهره میبریم.

نکات مهم مراقبتی قبل از بیهوشی در جراحی بینی

  • باید دو هفته قبل از عمل جراحی بینی از مصرف آسپرین ، ویتامین E ، روغن ماهی ، امگا3 و نیزمکمل های گیاهی مانند (جینکو- جنزینگ- سیر) و در کل داروهایی که باعث رقیق شدن خون میباشند پرهیز نمود.
  • از مصرف دخانیات بخصوص سیگار و قلیان به مدت 2 هفته قبل از جراحی خودداری کنید.
  • در صورت داشتن بیماری خاصی و یا مصرف یک داروی خاص باید جراح بینی خود را مطلع کنید و نیز به پزشک متخصص بیهوشی در روز جراحی اطلاع دهید.
  • حداقل 8 ساعت قبل از جراحی باید ناشتا باشید و چیزی نخورید.
  • بهتر است شب قبل از جراحی نیز غذای سبک میل کنید.
  • در بیمارستان یا کیلینک چند ساعت قبل از جراحی یک قرص به شما داده میشود، که این قرص باعث کاهش استرس و اضطراب و نیز کاهش فشار خون حین عمل میشود.

لازم به ذکر است به این دلیلی که بعد از جراحی،  بینی شما توسط پانسمان بسته میباشد. باید با دهان نفس بکشید لذا قبل از بیهوشی نیز تنفس با دهان را تمرین کنید.

فرآیند بیهوشی در جراحی بینی

فرآیند بیهوشی در جراحی بینی

  • در روز جراحی  به شما سرم وصل میگردد که از طریق سرم داروی بیهوشی به بدن تزریق میشود که منجر به بیهوشی شما میشود.
  • متخصص بی هوشی توسط ماسک و نیز لوله ای از راه دهان ،اکسیژن به بدن میرساند.
  • در طول عمل که تقریبا دو ساعت طول میکشد توسط تجهیزات متصل شده به بدن بیمار، فشار خون ، نبض و علائم حیاتی به صورت مرتب کنترل میشود.
  • بعد از اتمام عمل بیمار ظرف چند دقیقه به هوش می آید و به بخش ریکاوری منتقل میشود.
  • در این حین به دلیل وجود پانسمان داخل بینی نمیتوان از راه بینی نفس کشید و باید از طریق دهان نفس کشید.
  • بعد از عمل ممکن است مختصری گلو درد وجود داشته باشد که به دلیل اثر فشار لوله بیهوشی است که در طی چند روزبهبود می یابد.

طبق توسیه های متخصصان در بهترین کلینیک عمل زیبایی تهران بعد از جراحی نیز باید حداقل 6 ساعت (طبق دستور پزشک) چیزی خورده نشود و شروع رژیم غذایی با خوردن سوپ است، بعد از تحمل رژیم غذایی میتوانید از بیمارستان مرخص شوید. به دلیل وجود آثار بیهوشی از رانندگی کردن بلافاصله بعد از جراحی پرهیز کنید.

نصب سوند در عمب بینی

کلام آخر

در این مقاله از کیلینک حیات به سوالات و ابهامات اکثر مردم در خصوص وصل سوند به بیمار و نیز فرآیند بیهوشی در هنگام جراحی زیبایی بینی پاسخ دادیم. کلینیک زیبایی حیات با بهره گیری از جدیدترین روش های روز دنیا و داشتن کادری باتجربه و ماهر، آماده‌ ارائه‌ خدمات زیبایی با بهترین کیفیت به شما عزیزان است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ